RTB House wprowadza nowy mechanizm reklamowy, który o 41 proc. lepiej przewiduje potrzeby konsumentów

Aktualności
Co może sprawić, że użytkownicy internetu będą chętnie klikać w reklamy? Rozwiązanie znalazła firma RTB House, która rozwinęła swój mechanizm rekomendacji, łącząc samouczące się algorytmy oparte na sztucznej inteligencji z zaawansowanymi funkcjami rozpoznawania obrazu. Nowa metoda pozwala bardzo precyzyjnie przewidywać potencjalne potrzeby konsumentów. W efekcie, klienci klikają w reklamy nawet o 41 proc. częściej niż zazwyczaj.

Według badań Adlucent, konsumenci chcą zindywidualizowanego doświadczenia reklamowego. Aż 71 proc. respondentów preferuje reklamy dopasowane do ich zainteresowań i zwyczajów zakupowych. Zgodnie z raportem, klienci są gotowi prawie dwukrotnie częściej kliknąć w reklamę nieznanej marki, jeśli tylko odpowiada ona ich preferencjom.

POLECAMY

Jednym z narzędzi reklamowych umożliwiających docieranie ze zindywidualizowanym przeka...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy