Reklama na blogach i vlogach – formaty, selekcja i koszty

Social Media

Jak w 2021 r. zabrać się za influencer marketing? Jest na to kilka sposobów. Można skorzystać z agencji reklamowej, domu mediowego, działać samodzielnie, grasując po grupach branżowych na Facebooku lub skorzystać z platformy typu marketplace, która umożliwia samodzielny zakup publikacji sponsorowanych i usług kreatywnych od influencerów. 

Poradnik ten jest pisany z punktu widzenia właściciela platformy ReachABlogger.pl, przez którą zostało zrealizowanych już ponad 16 000 projektów, jest to więc spojrzenie nie do końca obiektywne. 

POLECAMY

Agencja, dom mediowy, grupy dyskusyjne czy platforma?

Jeśli w swoim projekcie potrzebujesz kampanii, która opiera się na unikalnym pomyśle kreatywnym, na szytej na miarę strategii mediowej, jeśli w końcu influencer marketing jest tylko elementem marketing mixu, to wtedy należy udać się do kompetentnej agencji reklamowej lub do domu mediowego. 

Nie ma specjalnej różnicy, czy zwrócisz się do domu mediowego czy agencji – kiedyś tradycyjnie odmienne kompetencje zatarły się na przestrzeni lat walki o klientów i budżety i zakres usług tych podmiotów jest obecnie podobny. Wiele agencji i niektóre domy mediowe kupują też usługi influencerskie przez platformę.

Jeśli natomiast wiesz, że chcesz skorzystać z usług influencerów, to wtedy można rozważyć samodzielne korzystanie z platformy lub zlecić naszym Project Managerom prowadzenie kampanii dla Ciebie za dodatkową, indywidualną opłatą. 

Jeśli stawiasz na samodzielną współpracę z influencerami, możesz również korzystać z dedykowanych grup dyskusyjnych na Facebooku...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy