Skuteczność QR kodów (Quick-Response) bywa kwestionowana przez specjalistów marketingu. Często niesłusznie i na pewno przedwcześnie wielu z nich spisało to narzędzie na straty. Rozwój bankowości mobilnej może upowszechnić wiedzę o kodach QR i dać im nowe życie w zastosowaniach marketingowych.
POLECAMY
W lutym wystartowała outdoorowa kampania Getin Banku promująca proste logowanie tzw. wężykiem (bez skomplikowanego hasła) do aplikacji mobilnej oraz wykonywanie szybkich przelewów przy pomocy QR kodów. Wystarczy zeskanować kod QR z dokumentu – rachunku lub faktury, a dane przelewu błyskawicznie uzupełnią się w systemie bankowym, ułatwiając realizację przelewu przy użyciu telefonu komórkowego.
To nie pierwsze tego typu wdrożenie QR kodów w bankowości. Już w 2011 roku Citi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!