Polki w sieci wątpliwości
POLECAMY
77 proc. wykluczonych cyfrowo Polek między 45. a 70. rokiem życia nie korzysta z Internetu, a jako główny powód podaje brak takiej potrzeby. Jak przełamać tę barierę?
W Polsce żyje 6,7 mln kobiet między 45. a 70. rokiem życia i blisko 30 proc. z nich, czyli ok 2 mln, rzadko lub w ogóle nie korzysta z Internetu, jak wynika z Raportu Aasa – Polki Wykluczone Cyfrowo 2017 39proc. wykluczonych cyfrowo Polek w wieku 45-70 deklaruje, że nie korzysta z Internetu, chociaż ma do niego dostęp, a prawie tyle samo (38 proc.) nie ma do niego dostępu. Dlatego Aasa uruchamia ogólnopolską akcję edukacyjną „Aasy Netu”, aktywizującą osoby zainteresowane w opanowaniem podstawowych umiejętności digitalowych oraz ich bliskich.
NAJWIĘKSZA BARIERA? MOTYWACJA I EDUKACJA
Kobiety między 45. a 70. rokiem życia, które rzadko lub w ogóle nie korzystają z Internetu, zwykle bardzo nisko oceniają swoje kompetencje cyfrowe. Ponad połowa z nich jako niedostateczne ocenia swoje umiejętności związane z obsługą komputera (59 proc.) i wyszukiwaniem informacji...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!