Jak wynika z raportu „Sprytne zakupy Polaków 2016”[1], Polacy to bez wątpienia „smart shopperzy”. Co ciekawe, aż 80% Polaków korzysta z programów przynoszących im materialne profity przy zakupie. W ostatnim czasie coraz większą popularność zyskują także programy typu cashback, które aż połowa Polaków uważa za opłacalne. Jak kupują Polacy?
POLECAMY
Większość z nas chciałoby mieć ciastko i zjeść ciastko. Oznacza to, że gdy robimy zakupy, wolelibyśmy, żeby pieniądze wcale nie opuszczały naszego portfela, a jeśli już to zrobią – szybko do niego wróciły. Polacy szukają sposobów, by jak najwięcej zaoszczędzić na zakupach, nabywając produkty jednocześnie tanie i dobrej jakości. Jak się okazuje, wychodzi im to całkiem nieźle.
...- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!