Projekt badawczy Outdoor Track realizowany przez Instytut Badań Outdooru zakłada użycie metodologii opartej na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route 2013 (następca metodologii Postar). W jednym z jego elementów – prowadzonym obecnie etapie terenowym (Travel Survey) używane są specjalistyczne urządzenia GPS gwarantujące w pełni pasywny charakter zbierania danych (tzn. pozyskiwania informacji bez konieczności opierania się na deklaracjach respondentów).
POLECAMY
Outdoor Track to rozbudowany projekt badawczy, którego celem jest stworzenie standardu badawczego na polskim rynku reklamy zewnętrznej. Umożliwi on pełne porównywanie działań reklamowych przeprowadzanych na nośnikach outdoorowych z telewizją oraz Internetem. Pozwoli też zdecydowanie łatwiej planować kampanie outdoorowe i uzyskiwać wiarygodne dane na potrzeby ewaluacji takiej komunikacji marketingowej.
Outdoor Track składa się z kilku modułów badawczych: Travel Survey (badanie w oparciu o technologię GPS), danych o natężeniu ruchu oraz IMS (bazy danych zawierającej informacje o konkretnych nośnikach: dokł...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!