Narzędzia do analizy słów kluczowych ze względu na potencjalną sprzedaż
Jako osoba zajmująca się pozycjonowaniem (SEO), potrzebujesz uwzględniać w całej strategii pozycjonowania potencjał słów kluczowych. Należy zauważyć, że przy badaniu potencjału posługujemy się pewną średnią wartością, np. „toaleta na działkę” ma 2900 wyszukań średnio miesięcznie. Ale to nie do końca pokazuje prawdziwą sezonowość słowa czy też rozkład wyszukań na przestrzeni całego roku.
Tym samym z pomocą przychodzi nam np. SENUTO.
POLECAMY
Widzimy liczbę wyszukań (2,9K), hipotetyczną wartość frazy oraz średnie CPC. Patrząc przez pryzmat tylko CPC, widzimy, z jakim budżetem musimy się zmierzyć – i tak np. aby uzyskać przykładowo 100 kliknięć w miesiącu, trzeba wydać 184 zł. Tylko na tę jedną frazę.
Wracając do SEO, należy dokładnie spojrzeć na wolumen liczby wyszukań na przestrzeni 12 miesięcy. I tak pokazuje nam się wykres (rys. 2).
Na przywołanych wykresach widzimy, że średnia wartość 2900 kompletnie rozmija się z prawdą, ponieważ w maju potencjał wyszukań jest naj...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!