Wartość rynkowa marek Meaningful Brands jest wyższa o 206%
* Wg Meaningful Brands 2017 najbardziej cenionymi w Polsce markami są Nivea, Google i Rossman
* Globalnie w rankingu prowadzą Google, PayPal i WhatsApp
* Nawet 74% marek mogłoby zniknąć z rynku bez poczucia straty ze strony konsumentów
* Marki o wysokim Meaningful Brands Index osiągają wyniki biznesowe lepsze o 206%
* 60% contentu produkowanego przez marki nie trafia do odbiorców, badanie Meaningful Brands wskazuje na kluczowe w tej kwestii zmiany
Marki zajmujące wysoką pozycję w rankingu Meaningful Brands 2017 osiągają nawet o 206% lepsze wyniki finansowe. Jest to tylko jeden z kluczowych wniosków płynących z tegorocznej edycji Meaningful Brands, unikalnego, globalnego badania Havas Media Group, które łączy marki z jakością życia i dobrym samopoczuci...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!