Wielu ludzi pyta, czy da się robić dobry marketing za 100, 200, 500 złotych miesięcznie. Odpowiedź na to pytanie stała się najpopularniejszym odcinkiem podcastu Skuteczny marketing, a teraz odpowiedź masz przed swoimi oczami.
POLECAMY
Cztery założenia przed startem
- Za marketing płacisz albo czasem, albo pieniędzmi. Im mniej masz pieniędzy, tym więcej swojego czasu (lub kreatywności) musisz zaangażować.
- Trzeba robić rzeczy, których Twoja konkurencja nie robi. Być może nie mają na to czasu, boją się, są zbyt leniwi albo najzwyczajniej w świecie nie wiedzą, jak się za coś zabrać.
- Ogranicz swoje działania do jednego typu klienta, który najbardziej skorzysta na tym, co robisz.
- Ogranicz swoje działania do konkretnego obszaru geograficznego, z którego możesz uzyskać najwięcej klientów.
10 konkretnych działań, które zadziałają również przy mikrobudżecie
1. Bierz udział w spotkaniach networkingowych
Wstań rano. Weź ze sobą 30 złotych i 50 wizytówek – mniej więcej tyle będzie Ci potrzebne, aby dotrzeć do ciekawych osób, do których nie będzie trzeba zagadywać. Sami to zrobią.
Zostanie członkiem takiej organizacji sprawi, że otrzymasz dużo więcej poleceń i klientów, ponieważ tego typu grupy mocno wspierają „swoich”. Nie musisz jednak od razu dołączyć na stałe – zwyczajnie zobacz, jaki panuje tam klimat i czy to coś dla Ciebie i Twojej...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!