Korzystanie z zewnętrznych aplikacji nie jest konieczne. Możesz albo opierać się na własnej wiedzy, albo zlecać część zadań specjalistom. Możesz również skupić się na podstawowej analityce, lejki sprzedażowe i optymalizację konwersji pozostawiając większym od siebie. W dłuższej perspektywie dojdziesz jednak do momentu, w którym osiągane rezultaty przestaną być satysfakcjonujące, zaczniesz więc poszukiwać nowej drogi, innej strategii prowadzącej do wypracowania celu. W takiej sytuacji z pomocą przychodzą zewnętrzne aplikacje.
POLECAMY
1. Google Analytics
Długo zastanawiałem się, czy rozpoczynać od narzędzia, które teoretycznie powinien znać każdy przedsiębiorca. Opisywanie oczywistości mijałoby się z celem, gdyby nie fakt, że wdrożenie Google Analytics a jego efektywne wykorzystanie to dwie różne historie. Wychodzę z założenia, że kampania Google Ads to dopiero początek drogi potencjalnego klienta do zakupu, swoisty znak informacyjny, stwierdzający dobitnie, że to właśnie u nas odbiorca znajdzie poszukiwany produkt bądź usługę. To, co dzieje się później, a także to, jakie kroki podejmie nasz klient, ma jednak istotny wpływ na dalszą optymalizację. Nie mamy tutaj miejsca i czasu, aby opisywać wszystkie możliwości, pozwól jednak, że wskażę Ci pewien kierunek.
Prowadząc działania reklamowe w sektorze e-commerce, przedsiębiorca bardzo często korzysta z wielu dostępnych kanałów marketingowych, takich...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!