Wszystkie największe polskie firmy motoryzacyjne na swoich mobilnych stronach internetowych oferują zapisy na jazdę próbną, podczas gdy za pośrednictwem aplikacji już tylko 12% z nich. Funkcjonalności mobilne sprawdzono także u reklamodawców handlowych. Jak wygląda kondycja mobile w branżach automotive oraz retail oraz gdzie w tym zestawieniu plasuje się Polska ‒ odpowiedzi na te pytania znajdują się w najnowszym badaniu IAB Europe, lokalnie zrealizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska we współpracy z Mindshare.
POLECAMY
Branża automotive – strony internetowe na piątkę
Jak wynika z audytu pt. „Advertiser Mobile Audit Report”, wszyscy najwięksi polscy r...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!