Od takich słów rozpoczyna się trzeci odcinek programu „CRM – jedna idea, tysiące możliwości” realizowanego przez eVolpe we współpracy z telewizją internetową Słodki Live. W wywiadzie z kierownikiem sprzedaży oraz przedstawicielką biura marketingu poruszamy kwestię wrażliwych relacji pomiędzy ich zespołami. Rozpatrujemy również ewentualność zastąpienia CRM narzędziem Marketing Automation.
POLECAMY
Więcej na oba tematy także poniżej. Czytaj dalej i dowiedz się dlaczego uważamy, że warto dogadać się ze Sprzedażą.
Marketing vs. Sprzedaż. Konflikt stary jak świat (biznesu)?
Zapewne zadajesz sobie teraz to pytanie. Jak współpraca z działem sprzedaży może mi się opłacić? Przecież handlowcy przejmują wygenerowane przez marketerów leady dopiero na etapie faktycznego zainter...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!