Koreańskie kosmetyki, kolorowe maseczki i naturalne składniki - jak o kosmetykach rozmawiają w sieci Europejczycy?
SentiOne opracowało niezwykle rozbudowany raport na temat branży kosmetycznej w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem kategorii Face Care (czyli produktów do pielęgnacji twarzy). Analizie poddano publiczne wypowiedzi internautów, pochodzące z kilku regionów europejskich. Raport skupia się na dyskusjach internetowych dla wzmianek w językach: angielskim, niemieckim, polskim, fińskim, czeskim i węgierskim w pierwszej części 2018 roku.
Jeszcze kilka lat temu, komunikacja i powstałe produkty kosmetyczne dedykowane pielęgnacji twarzy, koncentrowały się głównie na dojrzałych konsumentach. Dziś marki łakomie sięgają po coraz młodszą grupę docelową, a oferta produktowa rozrasta się, idąc...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!