Fakt ten nie dziwi, gdyż materiały wideo mają moc przyciągania uwagi. Statystyki pokazują, że materiały te generują większą liczbę interakcji i angażują bardziej niż treści statyczne. Marki, które aktywnie wykorzystują wideo w swoich kampaniach, zyskują większy zasięg, zwiększają zaangażowanie użytkowników i budują silniejsze relacje ze swoimi klientami.
Ale czy istnieje sprawdzona recepta na viralowe wideo wertykalne? Może Cię rozczaruję, ale… nie. Mam dla Ciebie natomiast kilka dobrych i sprawdzonych praktyk, których wdrożenie nie tylko poprawi jakość Twoich filmów, ale również uczyni proces nagrywania przyjemniejszym!
POLECAMY
Kiedy jak nie teraz?
Czasy, w których zastanawialiśmy się, czy warto zaangażować się w wideo marketing i zacząć wykorzystywać pionowe formaty, są już dawno za nami. Nie ma wątpliwości, że w kwestii wertykalnego wideo prym wiedzie niepokonany TikTok, ale zarówno Meta (Facebook/Instagram), jak i YouTube, atakują go z każdej możliwej strony. Nie ma co się dziwić, skoro wideo wydłuża czas spędzany na tych platformach.
Platforma platformie nierówna
TikTok w szybkim tempie osiągnął miliard użytkowników i depcze po piętach takim gigantom jak Instagram czy Facebook, gromadzącym jednak wciąż większą liczbę użytkowników. Z tego właśnie powodu w ciągu ostatnich lat byliśmy świadkami zachodzących zmian w starszych serwisach, próbujących gonić trendy, a tym samym naśladujących wygląd i funkcje ulubionej aplikacji generacji Z.
Naśladownictwo największą formą uznania
Instagram, startując jako fotograficzny serwis społecz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!