Kryzys zdarzyć się może zawsze i w każdym miejscu, dlatego tak bardzo istotna jest umiejętność poradzenia sobie z nim. Nieocenione są również wszelkie działania antykryzysowe, które firma może i powinna podjąć, a o których często zapomina. Jak poradzić sobie z kryzysem w firmie? W jaki sposób komunikować się w trudnych chwilach z pracownikami, klientami, mediami?
POLECAMY
Na początku przygotowywania procedur antykryzysowych konieczne jest określenie potencjalnych zagrożeń, które mogą wystąpić i mieć rzeczywisty wpływ na reputację firmy. Ważna jest również organizacja spotkań warsztatowych z Zarządem oraz członkami zespołu ds. komunikacji podczas których zdefiniowane zostaną potencjalne zagrożenia najczęściej występujące w danym sektorze.
Przygotowanie podręcznika działań antykryzysowych odpowiadającego rzeczywistym zagrożeniom stanowi zwykle wyzwanie, jednak gdy już przytrafi...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!