Influencer marketing w generacji silver – dlaczego warto?

Temat numeru

Influencer marketing to nie dodatek, ale praktycznie obowiązkowy obszar działań w zintegrowanych kampaniach czy długofalowej współpracy z markami.

Bez influencera ani rusz

Bardzo często traktuje się influencerów jako sposób na dobudowanie zasięgu – w końcu to liczba osób obserwujących jest głównym czynnikiem wpływającym na wartości kontraktów z influencerami. Głównym, ale nie jedynym, bo w porównaniu z innymi działaniami w digitalu (kampaniami displayowymi, aktywacjami) oferują jeszcze zaangażowanie tych fanów – rozumiane wprost jako procent odbiorców wyrażający cyfrową odpowiedź na wpis (reakcja, komentarz) lub – jeszcze bardziej pożądaną reakcję przez marketerów – rzucenie się na towar przy półce. 
Planując działania w ramach influencer marketingu, szczególnie w obszarze cyfrowym, dążymy do osiągnięcia widocznych, mierzalnych rezultatów, które wpływają na wiele parametrów marki: świadomość, postrzeganie jej przez konsumentów, znajomość cech produktu oraz budowanie skojarzeń z określonymi wartościami.

POLECAMY

Potencjał silver influencera – case study z Biotebal Plus 

I tu pojawiają się pierwsze ciekawostki, na które trafiliśmy, realizując kampanię „Znajdź w sobie plusa” z marką Biotebal Plus, angażującą grupę influencerek – w tym również influencerkę określającą się przedrostkiem „silver”. Izabela Pajor, reprezentująca styl i doświadczenie starszego pokolenia, doskonale ilustruje zasadę „quality in, quality out”. Mimo że Izabela, znana jako Whiteh...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy