Pracodawcy coraz częściej oferują dodatkowe motywatory pozapłacowe, a jak wiadomo – ilu zatrudnionych, tyle oczekiwań i potrzeb. Dlatego nowoczesne firmy stawiają na różnorodność świadczeń i co roku powiększają ich liczbę, aby efektywnie wykorzystać budżet przeznaczony na motywację. Potwierdzają to wyniki najnowszych badań – już 76 proc. dużych firm, gwarantuje zatrudnionym 6 i więcej rodzajów świadczeń. Przedsiębiorstwa oferują różnorodne świadczenia, które pozwalają zaspokajać indywidualne potrzeby pracowników i jednocześnie wspierać osiąganie strategicznych celów biznesowych. W konsekwencji rynek świadczeń dodatkowych stale ewoluuje w kierunku jak najpełniejszej odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania pracowników. Jeśli pracodawca chce zmotywować pracownika do...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!