Kilka kluczowych dat
POLECAMY
W kontekście tego artykułu ważne jest określenie kilku kluczowych dat:
- 10.05.2023 – odbyła się konferencja Google IO 2023, na której zobaczyliśmy, jak będzie wyglądać przyszłość Google;
- 16.05.2023 – odbyło się pierwsze wysłuchanie Samuela Altmana (CEO @ OpenAI) przed Kongresem Amerykańskim w celu zrozumienia problemów, jakie niesie za sobą AI, i pierwszych regulacji prawnych. Na szczególną uwagę zasługuje cytat z Altmana: „If this technology goes wrong, it can go quite wrong”;
- 17.05.2023 – ChatGPT (OpenAI) udostępnia w naszym kraju możliwość wyjścia w świat AI, komunikacji z różnymi serwisami, a tym samym karmienia algorytmów na żywo. Według mnie jest to zalążkowy etap tzw. Artificial General Intelligence (AGI);
- 23.05.2023 – odbyło się spotkanie CEO i Co-foundera OpenAI z Mateuszem Morawieckim.
- tekst piszę 23.05.2023 (celowo z dużym przekroczeniem deadline️).
W związku z powyższym w niniejszym artykule postaram się połączyć zawrotną liczbę nowości wraz z całą moją wiedzą technologiczną i SEO, jaką mam, i na tej podstawie estymować, co się może wydarzyć oraz jak grać kartami, które mamy lub nam zostały. Zapomnijmy o tym, co już znamy. Chodźmy do przyszłości.
Search experience with generative AI (SGE)?
SGE ma na celu zmianę sposobu interakcji użytkowników...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!