Jak działają grupy odbiorców Advantage+?
Grupy odbiorców Advantage+ to najłatwiejszy sposób utworzenia grupy docelowej w narzędziach reklamowych Mety. Algorytmy sztucznej inteligencji Mety wykorzystują wiele informacji, takich jak: dane z Pixela, wcześniejsze konwersje, interakcje z poprzednimi materiałami reklamowymi, by znaleźć odpowiednie osoby i wyświetlić im reklamy.
Korzystając z opcji targetowania Advantage+ możesz podzielić się swoimi sugestiami dotyczącymi grupy docelowej. Możesz określić preferowany wiek odbiorców, ich płeć oraz wskazać na wybrane przez siebie dane demograficzne, behawioralne i/lub zainteresowania odbiorców. Możesz nawet wskazać wyjściowe grupy niestandardowych lub podobnych odbiorców jako „inspirację” dla algorytmu sztucznej inteligencji.
Informacje wskazane w polu „Advantage+ audience” będą traktowane jedynie jako sugestie. Oz...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!