GroupM kupuje The Exchange Lab i rozszerza kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus
GroupM – wiodąca na świecie mediowa grupa inwestycyjna należąca do
holdingu WPP
– dynamicznie rozwija się w programmatic buying. Grupa sfinalizowała transakcję
zakupu
The Exchange Lab wraz z najnowocześniejszą na świecie technologią programmatic –
Proteus.
Rozwiązanie wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC,
MediaCom
i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu
platformach
w czasie rzeczywistym. Technologia jest sukcesywnie wdrażana w poszczególnych
krajach,
w tym w Polsce.
GroupM – wiodąca na świecie mediowa grupa inwestycyjna należąca do
holdingu WPP
– dynamicznie rozwija się w programmatic buying. Grupa sfinalizowała transakcję
zakupu
The Exchange Lab wraz z najnowocześniejszą na świecie technologią programmatic –
Proteus.
Rozwiązanie wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC,
MediaCo...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!