Zaufanie Polaków względem sklepów wielobranżowych to, jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Procontent Communication, wypadkowa kilku składników, takich jak poziom obsługi klienta, ceny oraz funkcjonujące programy lojalnościowy. Aż 40% Polaków stwierdza, że trudno im ocenić czy strategia sklepów jest względem nich uczciwa. W związku z tym komu Polacy ufają najbardziej?
POLECAMY
Branża FMCG, czyli szybko zbywalnych i relatywnie łatwo dostępnych produktów nieustannie ewoluuje, dopasowując do aktualnych trendów i potrzeb rynkowych. Podążając za tym, modyfikacjom ulega również...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!