Na fali globalnego boomu na Big Data jak grzyby po deszczu rosną firmy specjalizujące się w analityce wielkich zbiorów danych. Przedsiębiorcy wiedzą, że jest się o co bić. Wartość cyfrowych profili internautów z obszaru samej tylko Unii Europejskiej do 2020 roku zbliży się do okrągłego biliona euro – takie wyliczenia przedstawia Boston Consulting Group w raporcie „The Value of Our Digital Identity”. Pod względem finansowym zakodowane w strumieniach danych informacje o użytkownikach Sieci będą zatem stanowiły równowartość blisko 8 proc. PKB, generowanych przez wszystkie państwa Wspólnoty. Samo gromadzenie i przetwarzanie danych w firmach to jednak wciąż za mało. Potrzebna jest wiedza i biznesowe know-how, jak firmy mogą wykorzystać te dane w swoich procesach biznesowych i je zmonetyzować. Lukę w tym zakresie chce wypełnić TogetherData, pierwszy Data Science House w Polsce.
POLECAMY
Dom badaczy danych
Pod określeniem „Data Science House” kryją się zintegrowane usługi z zakresu analityki i monetyzacji danych, w tym tzw. data enrichment, czyli wzbogacan...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!