1. Nie lekceważ potencjału
O gamingu i e-sporcie krąży kilka mitów, wśród których króluje przekonanie, że to niszowe zjawiska, będące przedmiotem zainteresowania głównie nastolatków. To nieprawda – w Polsce niemal co czwarty internauta przyznaje, że interesuje się grami wideo, a wśród nich grupa osób poniżej 18. roku życia stanowi jedynie 39%. Podobnie jest z rozgrywkami e-sportowymi – ogląda je już 23% internautów. Szacuje się, że globalna społeczność graczy liczy już ponad 2 mld osób!
POLECAMY
2. Wybierz, czy stawiasz na gaming, czy e-sport – to nie to samo!
To bardzo ważne, żeby potrafić rozróżnić oba pojęcia. W ramach całego zjawiska, jakim jest gaming, wyróżniamy dwa nurty: amatorskie granie w gry oraz profesjonalną rywalizację w grach, czyli e-...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!