Artur: Z mediaplanera na wydawcę – jak to jest zamienić kierowanie domem mediowym na szefowanie polskiemu oddziałowi FB?
Agnieszka: Sama zmiana jest fascynująca, bo pozwoliła mi znaleźć się w samym centrum najważniejszego aktualnie trendu, jakim jest rewolucja mobile.
POLECAMY
Artur: Jak zmienia się punkt widzenia i sposób myślenia w kontekście strategii i planowania działań reklamowych online?
Agnieszka: Bardzo. Ta rewolucja mobilna dokonała się i przyniosła ogromną zmianę w sposobie konsumpcji mediów, tym jak ludzie komunikują się ze sobą oraz z instytucjami i firmami, czy – w końcu – jak dokonują decyzji zakupowych. Dziś najlepiej oceniane przez konsumentów marki stawiają właśnie na mobile, bo wiedzą, że tam są ich obecni i potencjalni klienci. Bardzo się cieszę, że mogę być częścią mobilnej rewolucji.
Artur: Kto może liczyć na wsparcie i jak wygląda współpraca FB z markami?
Agnieszka: W Warszawie od ponad 6 lat znajduje się biuro zarządzające działaniami w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej (na 28 różnych rynkach). Większość pracowników warszawskiego biura zajmuje się współpracą z firmami działającymi w Polsce oraz regionie Europy Środkowej i Wschodniej, które chcą korzystać z Facebooka, aby dotrzeć do nowych odbiorców i rozwijać działalność.
Artur: Na czym ta współpraca polega?
Agnieszka: Każdego dnia pracujemy z firmami i agencjami z całego regionu, a nasze działania są nakierowane na pomoc w rozwijaniu ich biznesów. Z tego powodu oferujemy im wsparcie kreatywne naszego zespołu Creative shop, który doradza przy budowaniu angażujących i kreatywnych kampanii. Nie zapominamy też o tym, aby nasi klienci umieli efektywnie dokonywać pomiarów swoich działań, dlatego razem z zespołem Marketing Science oraz niezależnymi partnerami pomagamy im mierzyć efekty tworzonych aktywacji. Równie ważny jest aspekt szkoleniowy naszej działalności, w ramach którego organizujemy szkolenia oraz tematyczne eventy, które pomagają podnosić efektywność biznesową współpracujących z nami firm.
Artur: Powołaliście także specjalny organ…
Agnieszka: Aby nasza współpraca z partnerami i klientami była jeszcze bliższa i abyśmy mogli czerpać z doświadczeń naszych klientów, dwa lata temu powołaliśmy polską Radę Doradczą Klientów Facebooka (Facebook Clients Advisory Board). Jest to platforma do branżowej dyskusji, w ramach której możemy przedstawić naszą wizję, poznać inne opinie, lepiej zrozumieć potrzeby naszych partnerów i na tej po...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!