Niekwestionowany mistrz dwudniowej konkurencji wśród prelegentów
POLECAMY
Zdecydowanym faworytem uczestników wydarzenia został Krzysztof Marzec z Deva Group, który wygłosił prelekcję drugiego dnia konferencji podczas ścieżki dotyczącej marketingu. Uzyskał on najwyższą z możliwych ocenę w ankiecie konferencyjnej spośród wszystkich prelegentów obecnych podczas dwudniowego eventu. Poruszył tematykę, w której od lat czuje się najlepiej – SEO i Google Ads. Jako certyfikowany specjalista wskazał, które elementy sklepu internetowego mają największe znaczenie i jak stworzyć spójną strategię obecności e-firmy w Google. Posłużył się przy tym konkretnymi przykładami ze swojej pracy.
Na podium znalazły się także dwie prelegentki wy...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!