Jasne komunikaty i dobra atmosfera pracy pomogą także uniknąć powstawania silosów informacyjnych. Są to systemy, które na różny sposób izolują od siebie pracowników. Dzielenie osób na teamy jest nieuniknione, jednak tylko dzięki dobrej komunikacji nie powstaną bariery przepływu informacji. Jak zatem zadbać o dobrą komunikację w swoim zespole? Jak zapanować nad powstałym już chaosem? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
POLECAMY
Skutki chaosu komunikacyjnego
Brak wspólnego zaangażowania w życie firmy, niedopowiedzenia, czy błędy wynikające ze złej komunikacji mogą finalnie skutkować spadkiem szybkości i efektywności pracy naszych konsultantów, a co za tym idzie – niezadowoleniem klientów z jakości obsługi.
#1 Silosy informacyjne
Bariery utrudniające sprawną komunikację mogą mieć duże negatywne skutki i powodować chaos wśród naszych konsultantów. Predyktorem powstawania silosów informacyjnych jest duża liczba pracowników oraz działów. Biura obsługi klienta również mogą być podzielone na mniejsze podgrupy, co skutkuje gorszym przepływem informacji.
#2 Spadek efektywności pracowników
Przepływ informacji oraz danych między pracownikami jest niezwykle istotny, aby pracować szybko i efektywnie. W dziale obsługi klienta aspekt ten jest ważny ze względu na dużą liczbę rozmów z różnymi klientami. Kontakt z biurem customer service odbywa się za pomocą kilku kanałów komunikacji, zatem organizacja informacji od użytkown...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!