Jak pokazuje raport E-commerce w Polsce 2018, stworzony przez Gemius PBI, już ponad połowa kobiet i 46% mężczyzn w naszym kraju dokonuje zakupów przez internet. Aż 38% Polaków jest zainteresowanych obsługą klienta zgodnie z modelem “tylko online”, co na tle innych krajów Europy daje bardzo obiecujące wyniki. Warto przy tym zaznaczyć, że co czwarty Polak dokonuje zakupów jedynie mobilnie! Troska o klienta w sieci staje się zatem kwestią coraz bardziej istotną. O tym jak zwiększać grono odbiorców m. in. poprzez dostosowanie stron internetowych do ich potrzeb i oczekiwań oraz tworzenie nowoczesnych rozwiązań mobilnych, będzie można dowiedzieć się podczas wystąpienia Joanny Ostafin dotyczącego projektowania aplikacji dla generacji Z w trakcie konferencji Mobile Tr...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!