Doświadczenie czyni mistrza, czyli czego tak naprawdę pragną studenci
POLECAMY
Firmy coraz częściej inwestują w rozwój młodych osób już na etapie studiów. Z roku na rok na popularności zyskują nie tylko targi pracy czy praktyki studenckie. Niektóre firmy idą o krok dalej - analizują potrzeby studentów i zadają sobie pytanie, czego tak naprawdę oczekują młodzi ludzie. Korzyści są obustronne. Studenci poznają bliżej firmę, która mogłaby być ich potencjalnym pracodawcą i zdobywają niezwykle istotne doświadczenie, firmy zaś zapewniają sobie w przyszłości lepiej przygotowanych pracowników.
Organizowanie przez pracodawców dodatkowych aktywności dla studentów staje się standardem na polskich uczelniach. Z okazji do wykorzystania swojej wiedzy w praktyce lub jej pogłębienia korzysta wiele młodych osób, a ich oczekiwania względem pracodawców stale rosną. Aby dowiedzieć się, na czym najbardziej zależy studentom, firmy często przeprowadzają ankiety oraz różnego rodzaju analizy, dzięki którym mogą lepiej zaplanować i uk...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!