Badania neuronaukowe dowodzą, że zaufanie jest niezmiernie ważnym czynnikiem, mającym wpływ na wszystko, co robimy, na nasze relacje oraz oczekiwania wobec innych. Zdaniem ekspertów z Deloitte pandemia COVID-19 była szokiem dla społeczności, ale i katalizatorem odbudowy zaufania, które w ostatnim czasie, z różnych przyczyn, mocno ucierpiało.
Tym bardziej że współcześni klienci oczekują, iż organizacje będą dotrzymywać swoich obietnic i zachowywać się odpowiedzialnie. Zaufają więc tym firmom, których działania będą korelować z deklarowanymi przez nie wartościami, zgodnymi z kolei z wartościami klientów. Niewątpliwie budowanie zaufania stało się zatem priorytetem współczesnej sprzedaży, a dokładnie sprzedaży konsultacyjnej.
POLECAMY
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!