Desperados, w zgodzie z
niepokornym i dzikim charakterem marki, wsparł imprezowiczów w walce z ciszą
nocną. Walka odbyła się na Facebooku –
i wielkiej ścianie jednej z warszawskich kamienic.
POLECAMY
Desperados, piwo o smaku tequili, od pewnego czasu dostępny jest nie tylko w charakterystycznych butelkach 0,4 l, ale także klasycznych puszkach 0,5 l. To opakowanie wprowadzono z myślą o „domówkach” – lutowa aktywacja skierowana więc była właśnie do imprezowiczów. Desperados wykrzykiwał wraz z nimi: „Żądamy zniesienia ciszy nocnej!”
- Oczywiście nasze żądanie stawialiśmy z pewnym przymrużeniem oka – zapewnia Anna Wood, senior brand manager marki Desperados. – Nie zbieraliśmy p...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!