Czy jest jeszcze szansa na skuteczne wykorzystanie beaconów?
POLECAMY
Podczas zeszłorocznych podsumowań roku beacony były często wymieniane jako porażka 2015 roku. Zastanawiałeś się kiedyś jakie funkcje mogłyby uratować technologie beacon? Czego tak naprawdę zabrakło, żeby kampanie tego rodzaju były skuteczne i realnie angażowały konsumentów? Digtal Virgo podaje kilka propozycji rozwiązań możliwych do wprowadzenia, które pomogą beaconom odnieść sukces.
{C}1. Przemyślane zbieranie danych i personalizacja komunikatów
Beacony z założenia miały automatycznie wysyłać ustalony komunikat osobom, które wejdą w pole działania konkretnego nadajnika. A co by było, gdyby nie było jednego szablonu wysyłanych informacji, ale różne powiadomienia adekwatne do sytuacji i osoby?
Komunikaty powinny by...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!