Witajcie w internecie 2022 r.!
Oczywiście, że to lekko przesadzona historia. Przecież adBlock (ćśśśś!) rozprawia się z połową tych komunikatów. Ale dziś tak właśnie jest w tym naszym kochanym internecie. Serwisy, e-commerce’owe sklepy, social media, masa fantastycznego wideo, blogi, e-mailingi, infografiki, podcasty… Mamy to na wyciągnięcie ręki, ale często, zanim dotrzemy do wartościowego contentu, musimy przedrzeć się przez masę dystraktorów – bumperów, banerów, zapychaczy stron. Już jesteśmy zmęczeni, a jeszcze nawet nie dotarliśmy do treści! Przeciętna osoba ogląda dziś tysiące reklam dziennie. Jak się w tym wszystkim przebić z naszym komunikatem?
A tak w ogóle to gratulacje! Jesteś tu jeszcze ze mną, więc Twój wynik skupienia uwagi znaaaacznie przekracza średnią tzw. attention span. Według badania „Microsoft attention spans” z 2015 r., przeciętny użytkownik jest dziś w stanie skupić uwagę średnio na 8 s (!) i liczba ta spada z roku na rok. Nasza umiejętność (de)koncentracji to efekt ciągłego tresowania nas przez rozwijające się technologie, za którymi ledwo wyrabiamy się z myślami. Dzięki łatwośc...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!