Co zmieniło się w Google w 2015 - Infografika
Niewątpliwie firma Google nie jest tylko jedną z wielu olbrzymich międzynarodowych korporacji. Jej aktywność obejmuje wyjątkowo dużo różnych obszarów działalności, które w mniejszym lub większym stopniu dotykają niemal każdego z nas. Amerykański koncern zaangażowany jest w projekty związane m.in. z nowymi technologiami, oprogramowaniem, sztuczną inteligencją czy produktami konsumenckimi. Do głównych źródeł dochodu Google zaliczają się jednak te związane sektorem usług internetowych. W tej właśnie dziedzinie dochodzi do najczęstszych przemian oraz pojawia się najwięcej nowości. Jakie więc były w tym zakresie najważniejsze zmiany, które zaszły w Google w 2015 roku? Dowiesz się tego z podsumowania i infografiki przygotowanej przez agencję SEO SEMTEC.
Niewątpliwie firma Google nie jest tylko jedną z wielu olbrzymich międzynarodowych korporacji. Jej aktywność obejmuje wyjątkowo dużo różnych obszarów działalności, które w mniejszym lub większym stopniu dotykają niemal każdego z nas. Amerykański koncern zaangażowany jest w projekty...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!