Na tle innych rajów zachodnioeuropejskich, jesteśmy jednymi z najbardziej zirytowanymi reklamą konsumentami. Blokujemy reklamy w całości, nie rozróżniając mediów, ani źródeł. Co ciekawe, z analizy Cloud Technologies wynika, że to użytkownicy blokujący reklamy statyczne generują więcej odsłon (za 39,6% odsłon w e-commerce odpowiedzialni są użytkownicy blokujący reklamy). Zatem każdy utracony przez Adblock użytkownik, to dla reklamodawcy większa strata.
POLECAMY
Czy i jak można obejść blokowanie reklam?Co zrobić,aby dotrzeć do tych 38% odbiorców, którzy nie widzą, a przede wszystkim nie chcą widzieć naszego przekazu reklamowego?
Anti-Adb...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!