Ponad połowa polskich firm za swój najważniejszy priorytet uważa poprawę satysfakcji klientów. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę analityczną IDC na zlecenie Oracle. Problem tkwi jednak w tym, że w tej chwili polskie przedsiębiorstwa na ogół nie posiadają technologii pozwalających im wesprzeć działania marketingowe. Cyfrową transformację biznesu realizuje bowiem zaledwie co piąta przebadana firma.
POLECAMY
Firma analityczna IDC, na zlecenie Oracle, zapytała polskie firmy o ich biznesowe priorytety na przestrzeni najbliższych 12 miesięcy, a także o planowane przez nie inwestycje w nowe technologie, które pozwoliłyby na realizację ich działań marketingowych. Na celowniku znalazły się technologie powszechnie uznawane za filary cyfrowej transformacji biznesu: chmura obliczeniowa, technologie mobilne oraz analit...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!