Czy można dziś wygrywać internetowe bitwy o odbiorcę tak, jak to robiono przed laty – zmasowanym ostrzałem reklamowym, z nadzieją, że akurat się trafi? Wirtualna Polska, jeden z liderów polskiego internetu, woli strzelać precyzyjnie, dokładnie namierzając grupę docelową – i osiąga znakomite rezultaty. Bez korzystania z analityki big data nie ma dziś mowy o skutecznym marketingu online. Wirtualna Polska jest dziś jednym z największych portali internetowych w Polsce. Dzięki swojemu zasięgowi, obejmującemu już około 75 proc. Internetu w naszym kraju (Badanie Gemius/PBI wrzesień) w naszym kraju, może podejmować działania marketingowe w skali, która uzasadnia wykorzystywanie nawet bardzo złożonych modeli analitycznych budowanych w oparciu o rozpoznawanie i przewidywanie zachowań użytkowników. Wirtualna Polska zaczęła korzystać z potencjału big data wkrótce po połączeniu z portalem o2 (2014 r.), z roku na rok w coraz większym zakresie i z coraz lepszymi wynikami. Zamiast niechcianej, natrętnej reklamy Analiza big data wykorzystywana jest w Wirtualnej Polsce po to, by możliwie jak najbardziej trafnie dopasować do odbiorców zarówno wyświetlane treści – artykuły,...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!