"Festiwal Pizzy" dla Pizza Hut przygotowany z influencerami przez agencję Deloitte Digital
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, inspirowanych smakami świata. Deloitte Digital jest odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, produkcję materiałów digital i BTL oraz koordynację współpracy z domem produkcyjnym przy opracowywaniu spotów telewizyjnych, domem mediowym oraz influencerami.
Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Festiwal Pizzy”. Nowa odsłona „Festiwalu Pizzy” ruszyła 3 stycznia i potrwa do 27 lutego. Celem akcji jest promocja pizz ze stałej oferty oraz nowych, insp...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!