A Ty? Komu wyślesz swoją ostatnią kostkę? - nowa aktywacja konsumencka Milki
W swojej najnowszej kampanii Milka zachęca do podzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, w których brakuje jednej – Ostatniej Kostki. Producent zachęca do dzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z kimś bliskim, kimś wyjątkowym, tym samym Ostatnia Kostka staje się słodkim symbolem przyjaźni i bliskości.
W swojej najnowszej kampanii Milka zachęca do podzielenia się Ostatnią Kostką czekolady z najbliższą osobą. Do sklepów trafiła limitowana edycja tabliczek, ...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!