5 lekcji strategii i marketingu. Od Trenta Reznora i Nine Inch Nails

Temat numeru

Kto inny, jeśli nie artysta, może sprawić, że marketing i strategia staną się sztuką? Crowdsourcing, user-generated content, model freemium, marketing doświadczeń… to tylko kilka koncepcji, które Trent Reznor w pionierski sposób połączył ze swoją twórczością.

Dla tych z Was, którzy nie wiedzą, kim jest Trent Reznor – jego najważniejszy muzyczny projekt to Nine Inch Nails, zespół na styku różnych gatunków, który zrewolucjonizował (i szokował) scenę muzyczną lat 90. Zawsze przełamywał schematy – w treści, formie, wyrazie. 
Sam Reznor, nawet w chwilach odpoczynku od Nine Inch Nails, współpracował z innymi artystami jako producent oraz komponował muzykę do wielu znanych Wam filmów: Gone Girl, The Girl With a Dragon Tattoo czy The Social Network, za który nawet otrzymał Oscara.
Co dokładnie Reznor zrobił lepiej i inaczej od innych poza samą muzyką, czego moglibyście się od niego uczyć?

 

POLECAMY

Rys. 1. Nine inch nails Live


Lekcja 1. Marketing doświadczeń

Nine Inch Nails od samego początku działalności stawiało na przeżycia, a nie wyłącznie na...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy