Dopiero dobre zrozumienie atrybucji w Google Analytics, ścieżek wielokanałowych oraz segmentacji na urządzenia pozwala odpowiednio ocenić potrzebne informacje. Z drugiej strony źródło ruchu, jakim jest Google Ads, wymaga konkretnych działań i optymalizacji, aby zdobywać użytkowników wysokiej jakości w sensownej cenie właśnie ze smartfonów.
POLECAMY
Rok automatyzacji
Rok mobile już dawno za nami, teraz czas na ogromny boom w technologiach i możliwościach automatyzacji pracy z Google Ads. Wynika z tego ważny fakt – rzadko kiedy kampania będzie ustawiana wyłącznie na segment mobilny. Wszystkie opisywane przeze mnie elementy nadal mają zastosowanie, jednak pomyśl, czy to właśnie nie Google – posiadający znacznie więcej możliwości dostosowania kierowania i stawki – nie powinien decydować o kanale, w jakim się reklamujesz. Polecam najpierw korzystać z automatycznego określania stawek w postaci CPA (cost per acquisition – jeśli nie masz danych o wartości konwersji) oraz ROAS (return on ad spend – jeżeli posiadasz takie informacje, czyli np. w każdym e-commerce).
Kontekst aplikacji mobilnych
Kierowanie reklam w sieci reklamowej Google na niestandardowych odbiorców o podobnych zainteresowaniach to prawdziwy pokaz mocy big data. Dzięki temu usta...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!