10 narzędzi AI dla social media – od kreacji przez AI do analityki

Temat numeru

W dobie, kiedy technologia AI wkracza praktycznie do każdego aspektu naszego życia zawodowego i prywatnego, trudno jest nadążyć za nieustającym tempem jej rozwoju. „AI – wszędzie AI” – może brzmieć jak fraza z przyszłości, ale to już nasza codzienność. Każdego tygodnia rynek zasypywany jest nowymi narzędziami, każde z nich obiecujące większą wydajność, lepszą personalizację i bardziej zaawansowaną analitykę. Dodatkowe funkcje, które ciągle pojawiają się w ramach istniejących platform, potrafią zamienić znaną nam aplikację w coś zgoła nowego, zmuszając użytkowników do ciągłego uczenia się i adaptacji. Jak w tym wszystkim się nie zgubić?

Dzięki sztucznej inteligencji (AI) możliwe stało się nie tylko błyskawiczne analizowanie trendów i automatyzacja zadań, ale też tworzenie spersonalizowanych i angażujących treści, które są w stanie dotrzeć do odbiorców dużo szybciej. Dziesięć narzędzi AI, które przedstawię w tym artykule, albo powstało na bazie sztucznej inteligencji, albo ją zaimplementowało do swoich działań. Poznaj bliżej te innowacyjne aplikacje i platformy, które nie tylko ułatwią Ci pracę, ale też przekształcą ją w sztukę cyfrowego storytellingu. 

POLECAMY

1. Wszystko zaczyna się od pomysłu – Perplexity 

Perplexity oferuje użytkownikom dostęp do szeregu zaawansowanych modeli AI, takich jak GPT-4, Claude 3, Mistral Large i Llama 3. Platforma ta, znana ze swojej wszechstronności i elastyczności, znajduje zastosowanie w wielu obszarach. Co więcej, Perplexity umożliwia zawężenie przeszukiwania internetu, np. tylko do materiałów naukowych lub forów dyskusyjnych (zob. rys. 1).

 Rys. 1. Strona tytułowa narzędzia Perplexity

Alternatywne narzędzia: 

  • Adaily.co – aplikacja oferuje dostęp do bazy ponad 2000 nagradzanych kampanii marketingowych z ostatnich lat. Umożliwia użytkownikom czerpanie inspira...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy