Wygoda klientów – dlaczego wolimy oglądać niż czytać?

Social Media

Często słyszy się, że „jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”. Choć brzmi to jak mocno przechodzony frazes, tak naprawdę można w ten sposób świetnie opisać podstawową zasadę współczesnego online marketingu w social mediach i nie tylko. Pytanie brzmi tylko, jak to wykorzystać dla dobra Twojej firmy?

Wciąż dominującą pozycję w internecie zajmuje Facebook, choć obok niego wyrasta wiele nowych przestrzeni. To tam internauci szukają wiedzy, rozrywki, a często również rekomendacji rozmaitych produktów lub usług. Trudno się zatem dziwić, że portale społecznościowe nieustannie przyciągają biznesy, które pragną trafić do odpowiednich grup odbiorców. Każdy przecież chce znaleźć swoich idealnych klientów, prawda?
Żeby jednak wszystko skończyło się prawdziwym happy endem, trzeba wcześniej wykonać sporo pracy i postawić na wartościowy content. Bez niego bowiem raczej trudno przekonać do siebie użytkowników.
Statystyki zaprezentowane w State of Social Media 2019 Report pokazują, że marketerzy nadal najchętniej wykorzystują Facebooka. 
Aż 93,7% przedsiębiorstw stosuje ten kanał do komunikacji z klientami lub do prezentowania informacji o swoich działaniach. Na drugim miejscu znalazł się Twitter (84,4%), na trzecim Instagram (80,9%). Tuż za podium uplasował się LinkedIn (70%) dający wielkie możliwości, a wciąż nieco niedoceniany w naszym kraju.
Niezależnie jednak od kanału, na którym prowadzisz komunika...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy