Sztuczna inteligencja (AI, Artificial Inteligence)

Trendy w digitalu

Artificial intelligence to symulacja inteligencji człowieka przez maszyny. Celem AI jest dążenie do zastąpienia człowieka przez wyspecjalizowane, sztuczne twory. Ma to szczególne zastosowanie w przypadku powtarzalnych, rutynowych oraz monotonnych procesów i prac.

Po co nam artificial intelligence?

W praktyce sztuczna inteligencja ma zastosowanie w różnych obszarach, m.in. w:

POLECAMY

  • identyfikacji mowy, pisma i obrazów, dzięki czemu umożliwia komunikację, zapis i odczyt informacji (np. Google Assistant I Google Home, Alexa I Amazon Echo),
  • w systemach eksperckich, gdzie wspiera wnioskowanie i wskazuje rekomendacje w oparciu o dane (np. systemy rekomendacji produktów w e-sklepach czy obsługa klienta), 
  • implementacji w życie idei machine learning poprzez zastosowanie algorytmów, które pozwalałaby na samodzielne podejmowanie decyzji bez ingerencji człowiek...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy