Rich mediowa promocja płatności mobilnych w taksówkach - Sparc Media dla mytaxi i PayPal [case study]

Aktualności
Specjaliści ze Sparc Media znaleźli sposób jak przekonać warszawiaków do płatności mobilnych w taksówkach. W trakcie 18 dni zachęcili ponad 4 tys. mieszkańców stolicy do wykorzystania bezpłatnych kuponów na przejazd taksówką, używając do tego celu kampanii rich mediowej. 

Specjaliści ze Sparc Media znaleźli sposób jak przekonać warszawiaków do płatności mobilnych w taksówkach. W trakcie 18 dni zachęcili ponad 4 tys. mieszkańców stolicy do wykorzystania bezpłatnych kuponów na przejazd taksówką, używając do tego celu kampanii rich mediowej. 

POLECAMY

Przygotowanie angażującej kampanii to nie łatwe zadanie niezależnie czy...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy