Podsumowanie roku 2017 w social media

Aktualności
Początek roku to okres wszelkich podsumowań. Jedni komentują, inni przewidują, a my przekopaliśmy w aplikacji Newspoint, służącej do monitoringu mediów, petabajty słów, setki terabajtów danych i miliardy dokumentów. Rozgrzaliśmy twarde dyski do czerwoności. Przeanalizowaliśmy wszystkie zarchiwizowane w 2017 roku wpisy na popularnych platformach social mediowych i blogach.

A mamy ich nie mało:

POLECAMY

Facebook 2017: 1 643 838 675

Twitter 2017: 671 716 503

Youtube 2017: 367 908 582

Instagram 2017: 108 470 005

fora 2017: 72 708 368

blogi 2017: 2 635 355

Pinterest 2017: 1 442 198

Google+ 2017: 1 266 014

Vimeo 2017: 851 563

Disqus: 411 137

Otrzymaliśmy bardzo ciekawe wyniki, którymi czym prędzej się z Wami dzielimy. Pamiętajcie jednak, że dane pochodzą tylko z publicznych profili i postów. Tam, gdzie ludzie chcą zachować prywatność i udostępniają treści tylko swoim znajomym, my nie mamy dostępu. Podobnie, jak w zamkniętych grupach. Nasze roboty zbierają to, co wszyscy widzimy.

Pokażemy Wam, jaka była częstotliwość wstawiania postów na bloga. W jaki dzień tygodnia najczęściej blogujemy. W jakich godzinach publikujemy nasze posty? Czy rano, w południe czy wieczorem? Czy blogujemy coraz więcej, czy rzadziej? Jaki był ten 2017 rok dla blogerów? Co się działo na poszczególnych platformach social mediowych w podobnych zakresach? Oto social media 2017 w pigułce....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy