On Board Think Kong poprowadzi kampanię edukacyjną nt. probiotyków

Aktualności
On Board Think Kong poszerza portfolio klientów w obszarze healthcare. W ramach współpracy z firmą Pharmabest poprowadzi wielokanałową kampanię edukacyjną „Probiotyk – wybieram świadomie”. Konsultanci On Board Think Kong będą odpowiedzialni za prowadzenie komunikacji łączącej działania PR, content marketingowe oraz SEO.

Misją projektu „Probiotyk – wybieram świadomie” jest edukacja Polaków w zakresie probiotyków i korzyści związanych z ich zastosowaniem, ale również zwróceniu uwagi pacjentów  na znaczenie i kryteria  prawidłowego wyboru tego rodzaju preparatów.

POLECAMY

- Jak wynika z badań termin „probiotyk” jest powszechnie znany wśród Polaków – spotkało się z nim, aż 91 proc. respondentów, ale...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy