O powrocie do wartości i emocji oraz roli technologii we współczesnym marketingu na Forum IAB 2018

Aktualności
Czego chcą współcześni konsumenci? Co ma big data do emocji? Jak zintegrować narzędzia i wykorzystać technologię, by służyła budowaniu zaufania i prawdziwych relacji? O automatyzacji, sztucznej inteligencji, ale przede wszystkim o powrocie do wartości, których poszukuje współczesny konsument opowie blisko 100 ekspertów podczas 80 prelekcji tegorocznego Forum IAB – najważniejszej konferencji branży marketingowej. 6 i 7 czerwca br. w warszawskich Złotych Tarasach 1200 przedstawicieli reklamodawców i branży reklamowej pochyli się nad trendami, ale też zagrożeniami współczesnej komunikacji nie tylko w digitalu podczas konferencji „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”.

Związek IAB Polska ogłosił właśnie program i listę prelegentów Forum IAB, które od lat wytycza standardy najlepszych praktyk i stanowi jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i doświadczeń  w szeroko pojętej branży marketingu. Tegoroczna, 12 już edycja, która odbędzie się w dniach 6-7 czerwca br. w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, przebiegnie pod hasłem „Powrót do przyszłości – nowy marketing, człowiek, technologia”. Podczas dwóch intensywnych dni eksperci opowiedzą o najnowocześniejszych rozwiązaniach i trendach w komunikacji marketingowej, a także obecnych wyzwaniach i problemach, jakie przed nią stoją. Bardzo ważnym motywem będzie konsument, jego doświadczenia i oczekiwania, czyli to, co jest kluczowe dla sukcesu pracy agencji i marketerów. W dobie nieuniknionej i wszechobecnej cyfryzacji naszego świata  branża marketingowa przypomni, że najważniejszy jest człowiek.

POLECAMY

-...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy