Kuś spojrzeniem, nie wąsikiem! Kampania mobilna REMINGTON na listach zakupów Listonic [case study]

Aktualności
W maju i kwietniu 2014 agencja Highlite zrealizowała kampanię promocyjną dla marki REMINGTON. Celem kampanii było zbudowanie rozpoznawalności i świadomości IPL6000F – nowego urządzenia do depilacji metodą i-Light Pro Face and Body marki REMINGTON.

W maju i kwietniu 2014 agencja Highlite zrealizowała kampanię promocyjną dla marki REMINGTON. Celem kampanii było zbudowanie rozpoznawalności i świadomości IPL6000F – nowego urządzenia do depilacji metodą i-Light Pro Face and Bod...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy