Dziś pójdziemy o krok dalej. Skupimy się na kolejnych elementach, które pomogą nam zrozumieć meandry reklamy na Facebooku, a w efekcie: płacić mniej i zyskiwać więcej. Co ciekawe, Facebookowi też na tym zależy, ponieważ chce, aby każda kampania przynosiła korzyści i odpowiedni wzrost z inwestycji, w związku z tym stale poszerza możliwości targetowanie.
POLECAMY
Tym razem przedstawię Ci dwie rzeczy. Po pierwsze, podpowiem, jak sprofilować komunikację reklamową w zależności od celu kampanii. Po drugie, wskażę zalety i wady poszczególnych typów poszczególnych typów reklam. Zaczynajmy!
Jak dobrać komunikację adekwatnie do celów kampanii?
Jednym z najczęstszych błędów reklamodawców na Facebooku, który udaje mi się zaobserwować, jest niedopasowanie komunikacji do celu konkretnej kampanii. Tymczasem, jeżeli kierujemy nieodpowiedni komunikat do naszych odbiorców, obniżamy skuteczność kreacji, a co za tym idzie – w rezultacie płacimy wyższe stawki oraz zwracamy na siebie uwagę nieodpowiednich osób lub pokazujemy im się w nieodpowiednim kontekście.
Oczywiste jest, że każda kampania powinna mieć jasno wytyczony cel. Zajmijmy się pokrótce trzema z nich: sprzedażą, zdobywaniem zasięgu i zwiększaniem świadomości marki. Przygotowując odpowiednią kreację, jesteśmy w stanie osiągnąć każdy z tych celów. Trzeba tylko zastanowić się, jak najefektywniej przeprowadzić cały reklamowy proces.
Zacznijmy od reklamy czyst...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!