Jak napisać tekst-petardę? 5 sposobów, których wcale nie musisz zastosować

Content marketing

Istnieje zbiór podstawowych zasad, które każdy autor publikujący w sieci powinien znać. Należy pisać „pod personę”, relatywnie krótkimi zdaniami, unikać strony biernej i podawać przykłady. W tym artykule nie będę jednak opowiadać o podstawach. Chcę pójść o krok dalej i podsunąć Ci nieoczywiste rozwiązania, których... wcale nie musisz stosować.

1. Wybierz temat, na którym znasz się lepiej niż inni

Nie musisz tego robić, ponieważ w kraju, w którym każdy jest lekarzem, piłkarzem, politykiem i rodzicem, w końcu świetnie znamy się na wszystkim. Możesz więc napisać, o czym tylko chcesz. Dzięki krótkiemu researchowi w internecie przygotujesz artykuł, który będzie... spoko. Ale pewnie nie porwie tłumów.
A gdyby tak pisać wyłącznie o tym, o czym mamy większe pojęcie niż inni? Wypowiadać się w formie tekstu na te tematy, w których czujemy się naprawdę mocni? Pozwoli to wyspecjalizować się nam w konkretnej niszy i wzmocnić markę osobistą, ale content też na tym skorzysta. 
Lepiej rozumiejąc dane zagadnienie, będziesz w stanie dostarczyć użytkownikowi więcej istotnych informacji i wskazówek, których nie znajdzie gdzie indziej. Dzięki temu Twój tekst będzie naturalnie lepszy niż treści konkurencyjne (tamte w większości powstają po krótkim researchu w Google i są po prostu spoko).

POLECAMY

Przykład:

Jeśli jesteś copywriterem-freelancerem, określ zakres tematyczny swoich tekstów. Nie pod...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy